دسته بندی
تازه های فناروی
حضور مایکروسافت در کنگره‌ی موبایل بارسلون تایید شد
نسخه تازه نقشه‌ی گوگل با ویژگی‌های جدید برای اندروید در راه…
مدیر بخش تلویزیون سامسونگ سکان تجارت موبایل را دست می‌گیرد!؟
پیش‌بینی فروش ۷۱.۵ میلیون آیفون در فصل پاییز
سامسونگ به رقابت در حوزه سرویس پخش ویدیو باز می‌گردد
سامسونگ قلم Advanced S Pen را با ویژگی‌های بیشتر و حساسیت…
نمایشگر ۴.۱ اینچی شارپ با تراکم ۷۳۶ پیکسل بر اینچ به جنگ…
مراسم معرفی دستگاه‌های جدید موتورولا در ۱۳ شهریور: منتظر…
ساعت هوشمند ایسوس در نمایشگاه IFA رونمایی خواهد شد
کنترل دره‌ی سیلیکون در دستان مردان سفید پوست و آسیایی‌ها است
اولین تصویر از هدست واقعیت مجازی سامسونگ بدست آمد
توییتر تایید کرد: ۲۳ میلیون از اکانت‌های فعال توییتر، بات…
ملکده: متفاوت بیابید- جستجوی املاک مناطق 22 تهران بر روی…
اپل و سامسونگ در اردیبهشت ماه بار دیگر به دادگاه خواهند رفت
آیفون، تلفن‌هوشمند محبوب قشر پردرآمد در بازار ایالات متحده…
 سامسونگ امسال 13 میلیارد دلار صرف بازاریابی و تبلیغات کرده است!

بر هیچ کس پوشیده نیست که سری محصولات گلکسی سامسونگ، بسیار موفق بوده‌اند و این شرکت به لطف ارائه محصولات کارآمد و البته تبلیغات و بازاریابی مناسب، توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بازار تبلت و تلفن هوشمند بدست آورد.

براساس گزارش اخیر این شرکت، سامسونگ در سال 2013 نزدیک به 13 میلیارد دلار پول نقد را خرج مارکتینگ کرده است. این مبلغ حتی برای شرکت بزرگی همچون سامسونگ نیز بسیار زیاد به نظر می‌رسد.

برای اینکه درک بهتری از این رقم داشته باشیم لازم است یادآوری کنیم که مایکروسافت به تازگی کل بخش موبایل نوکیا را به قیمت 7.2 میلیارد دلار تصاحب کرد، کل سهام بلک بری نیز حدود 4.7 میلیارد دلار ارزش گذاری شد. این رقم تقریبا 3 برابر ارزش کل بازار HTC است. بودجه بازاریابی سامسونگ تنها برای یک سال حتی از مبلغ 12.5 میلیارد دلار تصاحب موتورولا توسط گوگل نیز بیشتر است.

سامسونگ بخش قابل توجه‌ای از درآمد خود را خرج بازاریابی می‌کند و بدون شک در کنار ارائه محصولات کارآمد سری گلکسی، عامل تاثیر گذار تبلیغات نیز در موفقیت این محصولات نقش اساسی ایفا می‌کنند.
منبع:zoomit

گردآوری شده توسط: گروه خبــر ایران فروم

سامسونگ, بازاریابی, marketing, samsung

Cloob Print Google+
امروز در ایران فروم
پربیننده های روز